Gx2 C Gx3 D7

Nu ska jag förvärkliga min dröm och börja spela gitarr.
   Igår åkte jag och pappa hem till min kusins pojkväns mammas hus för att hämta min farfars gitarr. Någon som hängde med på den? Antagligen inte.
   Så idag fick jag gitarr skolböcker av Victor så nu har jag suttit och spelat i flera timmar och lärt min spela låten "Amazing grace" lite halv, men för att citera min käre far "det ska ju inte ta en timme mellan varje ackord" gullinutt på honom. Han är bara avundsjuk eftersom han inte kan ta ett ackord ens en gång.
   Pappa tyckte att jag skulle skicka ett brev till Winnerbäck och fråga honom om han vill lära mig att spela och då sa jag att det ska jag faktiskt ta och göra, då sa pappa men tänk om han svarar och säger att han vill lära dig då. Då tänkte jag efter en stund och kom sedan fram till att jag inte ska skriva något brev eftersom jag aldrig skulle våga träffa Winnerbäck även fast jan är min stora kärlek:)

Holm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0