Söndermarken jagar mig, men jag är inte där.

Skit dag.
   Morgonen började med att jag slår i cp knölen i armbågen och är därför invalid i den. Sen när jag skulle gå av bussen till skolan så tvärnitar han som kör och jag tar i med min fot för att inte ramla och då knäcker något till i foten så då blev jag halt. Sen så hade vi lite bus i klassrummet som sluta med att jag fick massa mosad banan i håret. Tack Björn. Sen kommer våran lärare som har något konstigt ryck och står och härjar på oss större delen av lektionen och trots att det var första dagen i skolan på nio veckor så ska vi världens längsta genomgång med nya uppgifter fast det var sista dagen i skolan.
   Jag blir trött på det här.

Holm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0