Klokare med åren.

Som påsk nöje sitter jag och läser igenom gammla badboksinlägg och funderar på hur en människa kan förändras så mycket på tre år.
   I dagboken skrev jag vad jag hade gjort under dagen, men farmförallt hur mycket jag hatade människor, hur patetiska jag tyckte dem var och det värsta är att vissa av dem var mina vänner. Idag så är dem inte det vilket är väldigt förståligt, vi tappade kontakten för flera år sedan.
   Jag har lärt mig att man kan få hur många nya vänner som helst men man bör aldrig glömma dem man redan har. Det är nog det största misstaget man kan göra.
  Avslutar med ett citat;
"Nu måste vi skapa en ny värld.
Du måste välja,
leva eller dö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0