Ciao!

Tänkte skriva en liten uppdatering från min tid här i Italien.
   Victor och jag jobbar på som vanligt på dagarna mella 7-13 och efter det är det fri tid för valfria aktiviteter som denna veckan inte har blivit så mycket av. Dels för att vi har varit trötta efter jobbet och dels för att Victor varit sjuk nu i två dagar. Men i onsdags kom Poken till oss och vi gick ut på vandring här i Rimini för att hitta en trevligt restaurang vilket vi också gjorde. Dock var Ponk inte så lycklig den kvällen för lägenheten han bor i var bajs och en cigg automat snodde 20 euro från honom vilket motsvarar typ 200 kr. Han var inte glad.
   Sen idag åkte jag till Riccone efter jobbet för att leka med Ponken igen och eftersom Victor fortfarande är sjuk så stannade han kvar på hotellrummet. Ponk och jag fick världens godaste glass av Pat G som är en av våra kontakt personer här, sedan visade hon oss de stora affärs gatorna i Riccone sen gick jag och Ponk till en resturang och åt mycket god mat:)
   Hoppas att ni har det bra i Sverige utan oss:)

Holm 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0