En annan del av Norrköping

Haha, sjukt roligt i skolan idag. Det hela började med projekt arbete där jag Tuss och Ponk började sätta ihop våran bok. Och som alltid när vi ska göra något så slutar det med att vi ballar ur totalt.
  Jag hittade sånna pinnar som man spelar billard med. Kul tyckte jag och börja trycka in den i Ponkens rumpa, Ponken hitar också en och vi har billard pinne fight. Sen går Ponkens pinne sönder och då tar Tuss den och gör den till ett gevär och börjar hoppa omkring i korridoren och mellan klassrummet och grupprummen och skjuter alla.
  Sedan blev det lunch och efter som Tuss och jag inte röker så gick vi upp alla jobbiga trappor till klassrummet, när vi kommer till sista trappan dör min kropp så Tuss tvingar mig att rida på hennes rygg upp till sista våningen, så där sitter jag, livrädd på Tuss rygg uppför en trappa.
  När vi väl kommer upp på sista våningen försöker vi bryta oss in i klassrummet men icke. Istället hittade vi ett grupprum där Malin och Elin sitter. Tuss lägger sig på bordet och jag sätter mig på det. Efter ett tag säger hon åt mig att jag måste ligga på henne med ryggen mot hennes mage, så visst tänker jag och hoppar upp, landar på Tuss blåsa så hon nästan kissar på sig, sedan ska hon börja sjunga Toast fast hon inte kan den så hon skriker typ TOAST hela tiden jag börjar as garva och får allt blod i huvet så jag försöker resa mig lite upp med mina "vältränade" magmuskler och börjar dyng skaka, Tuss dör och försöker härma Anders och Joels garv som hon tycker är så extremt roligt. Det hela slutar med att jag, Tuss och Malin dör av skratt.
  Sedan var det barkunskap, vi åkte till Palace och lyssnade på när Alexander pratade om alkohol lagar och grejer. Jag somnade. Förlåt Alexander.
  När Tuss och jag sitter på bussen hem hoppar Joel på den , han har nyligen varit hos tanläkaren och är bedövad i halva läppen. Så då satt Tuss och härmade honom så fort han sa något och läppen inte hängde med:D  




Holm

Kommentarer
Postat av: Theresesomfes

rowliga är vi minsann :) hähääääääää

och förresten så heter det bilJARD inte billard din korvapa hihi

2009-04-14 @ 20:24:02
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0