Bloody well right.

Kom hem från Sälen för några timmar sedan, har varit där sen i söndags.
   Allt var super bra och supermysigt där uppe, förutom en sak. Jag fick aldrig sova ordenkligt. Jag är verkligen super kännslig mot folk som snarkar när jag ska sova. Kul då att jag delar rum med Malin som snarkar, ligger vägg i vägg med hennes far som snarkar värre än alla andra jag någonsin hört snarka, plus att min mor och far ligger och snarka ikapp två rum längre bort. Det roliga med det hela enligt min släckt är att jag själv är knäpptyst när jag sover, inte ett enda ljud för jag, även fast hela min familj antingen snarkar, pratar eller går i sömnen. 
   Så gissa hur mycket jag har kunnat sova de här dagarna?
   Men nu ska jag äntligen få sova helt ostört hoppas jag.

Holm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0