No one like you.

Den här helgen har jag haft min första "vita" helg på ganska länge måste jag erkänna. Det känns bra men var ändå lite sugen på en utgång i lördags.
   Helgen har spenderats på följande vis: i fredags åkte jag Tuss och Ponk ut till Vikbolandet för att leka med Emelie, det var mys med Let's dance, milkshake, och prat som gällde och kul var det:)
   Lördagen var slapp hela dagen sen åkte jag och Tuss till Ponken en stund och sen åkte vi vidare in till stan för vi skulle kolla på Mårten när han spelade på kulrur kammaren. Mycket duktig pojke det där måste jag erkänna. Sen åkte vi vidare till donken och mötte lite folk där för att sedan åka hem till mig och röka pipa ute i stugan. Mys:)
   Idag blir det lugnt men ska nog snart åka in till gymmet. 

Holm

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh jag var med sugen på utgång i lördags! hihi men en mysig helg blev det minsann :))

2009-01-18 @ 15:12:54
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0