I'm still standing.

Åh, min röst är död, igen. Som vanligt när jag bara blir lite förkyld så försvinner min röst vilket är extremt irriterande då jag låter sjukare än vad jag är. Och då kommer det självklara från mamma; "Du får nog stanna hemma ikväll."
   Så vad jag har gjort ikväll är att kolla på melodifestivalen och snart ska jag nog sova, finns ändå inget att göra.

På tal om musik så har jag kommit fram till att jag kan inte lyssna på låtar om jag inte förstår låttexten.
   Som Alla i melodifestivalen, mamma och pappa; "Vilken bra låt!" Medans jag kommer på mig själv med att jag har slutat lyssna helt på låten och hjärnan har stängts av bara för att jag inte förstår. 
   Och för alla er som undrar vad jag tycker, nej, rätt låt vann inte.

Holm

Kommentarer
Postat av: tusselibussbuss

död åt svenska folket helt klart!

2009-03-15 @ 02:59:17
URL: http://tuws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0