Middle of a magazine.

Nu var det mycket länge sedan som jag rekomenderade någon bra musik därför så medelar jag nu att alla bör börja lyssna på Tamarama. Mycket bra och mysig musik:)
   I övrigt idag så har jag varit på vandring i sörsjön och det är alltid en upplevelse i sig. Min moster berättade t.ex att min kusin hade stått under deras fönster typ tre på morgonen och bönat och bett en tjej att följa med upp och det hade han gjort genom att tjata "Jag vill ha dig!", min släckt asså.
   Sen bar det av till Maxi där jag köpte fin fin klänning och bjöd Ponken på en fika, sedan hem och kolla på handbollen där bror var bollkalle.

En liten länk till Tamarama kanske;)
http://www.myspace.com/tamarama

Holm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0